STARTSIDAN OM MIG BLOGLOVIN' BLOGRESPONSE

7 Juli 2011

Ni har väl inte missat att det är 2 år sen idag One Time kom ut? (ska jag vara ärlig så visste jag inte det föräns Anna påminde mig. Aja, bara man firar tillslut!) Så glad belieber-dag på er alla, beliebers eller inte!♥

Annars har dagen varit en ganska bra dag, ganska härligt väder har det varit också. Eller ganska var ju snålt sagt. Väldigt härligt väder har det varit! 35 grader har jag för mig att jag såg jag på termomentern. Helt sjukt! Och jag som trodde att det skulle bli en regnig sommar! Som tur är har jag badat en större del av dagen. Annars hade jag nog inte suttit här utan vara en liten blöt pöl på golvet. Haha. Oj måste nog gå, Puss och kram på er nu då!♥








Tack för att du kommenterar, det gör verkligen min dag!
Men innan du kommenterar så ska du veta att..

..alla kommentarer granskas av mig innan de publiceras
.. jag kan se din IP-adress och enkelt spåra vem du är och anmäla dig!
..om du har någon fråga så ställ den på blogresponse för att få svar fortare!.

Så nu kan du kommentera fritt :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



http://ellendaily.blogg.se
fotografi.vardag.mode.photoshop.webdesign
........................................

ellen / 1998 / stockholm
Gillar: justin bieber (),att dansa helt galet och sjunga till en grym låt,att tönta sig framför datorn, skratta så man gråter med vännerna, varma sommar dagar med en glass i handen, att sova så länge man vill och att fotografera.

Gillar inte: Falska människor, krig, insekter, fisk och skräckfilmer.
Läs mer om mig här.

Kontakt: ellendaily[a]hotmail.com
bloglovin
månadens blogg
2011
........................................
bloggar
RSS 2.0